Vi tar gjerne en uformell prat om mulighetene hos dere!

For teknisk support, gå til våre supportsider.
Trenger du bedre informasjon for å finne ut hvor potensielle kunder er eller hvor du bør starte ny utbygging?
Med geografiske data som utgangspunkt kan du selv enkelt gjøre analyser for å vurdere hvilke områder som lønner seg å satse på, enten du skal åpne klesbutikk, bygge ut eller finne nye kontorlokaler.
Coop, Rema 1000, Dominos Pizza, McDonalds og Entra Eiendom er blant firmaene som bruker Geodatas verktøy for å sikre suksess.
Hans-Karsten Myhre i Boxs Arkitektstudio i Asker har tatt i bruk Geodatas nye tjeneste 3D clip&ship.
Location Analytics er blitt et viktig verktøy når Coop skal etablere nye butikker. Beslutningene tas på grunnlag av fakta – ikke magefølelsen.
Data, enkle analyser og visualisering i en løsning.
Få demografidata rett inn i egen løsning
Få tilgang til relevante data om området du vil inn i
Helhetlig oversikt og innsikt i bedrifter og detaljvarehandel i Norge.
Vi tar gjerne en uformell prat om mulighetene hos dere!
For teknisk support, gå til våre supportsider.